Saturday 24 December 2011

Kuad Jeles & merajuk !

salam ,
hye korang , korang nak tahuu x ? aku tahuu sesetengah dari korang ade yg dah tahuu pasal nih an ? hurmm , sebenarnyeaa aku nih kuad jeles !ade org ckp jeles tu maknayeaa SAYANG ? btol kea ? aku sndri xtauu .  tpi yg penting aku mmg kuad jeles , kalau akif rapat dgn pompuan lain je mesti aku jeles then merajok ! aku pon xtau knp aku jadii camtuu . akif rapat dgn BFF aku pon dh jeles lgii lahh klu dy rpat dgn pompuan yg aku xknl = = ' adoii , kadang2 aku kesian jugakk dkt akif . sbb dy boleh tahan dgn sikap aku yg kuad jeles & merajok nih . hurmm , akif farah mnta maaf tauu klu2 slalu sakitkan hti akif =) hehe , tpi best jugak kuad jeles nih , kite boleh tgk sejauh mna dy nak pujuk kita . Alhamdulillah , smpai skarang akif still nk pujuk aku =D sweet lahh akif tuu . lain kalii kalau nak tau pkwe hampa tu btol2 syg hampa ke x ? try laa buad2 merajuk . hehe

No comments:

Post a Comment